1- آماده سازی مدارک و احکام همکاران جهت اعمال حق فنی و ارسال این مدارک به سازمان مرکزی.
2- تهیه لیست نمره دانشجویان فرستاده شده به دانشگاه شهید رجایی و ارسال آنها به آن دانشگاه .
3- برگزاری جلسه ای با آقای دکتر پوحسنی(مدیر مرکز رشد) و جناب آقای مهندس فریدونی جهت استانداردسازی آزمایشگاه ها و کارگاه ها.
4- برگزاری جلسه ای با ریاست محترم دانشکده فنی مهندسی(سرکار خانم دکتر حیرانی) به همراه جناب آقای مهندس فریدونی، جناب آقای منوچهربهمنی و جناب آقای مهندس باروج جهت تصمیم گیری برای برگزاری مسابقات ملی بتن.
5- تکمیل فرم مربوط به اخذ مجوز جهت برگزاری مسابقات ملی بتن و تحویل به معاونت.
6- تهیه نامه برای دکتر واشقانی به همراه مستندات خرید تجهیزات جهت تسریع در روند کارو برگزاری کمیسیون معاملات..
7- ارسال نامه به رئیس مرکز امور پژوهشی مبنی بر ارائه مشکلات موجود در مورد کمیسیون معاملات اداری - مالی.
8- تهیه نامه جهت تعمیر تعدادی از دستگاه های آزمایشگاه های عمران برای ارسال به شرکت ابزار خاک.
9- اعمال تعرفه برای ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی.
10- عقد قرارداد با دانشگاه شهید رجایی برای ترم آتی .
11- تهیه نامه برای معاونت عمران و تکمیل فرم های تعمیر و نگهداری جهت اصلاح امور عمرانی آزمایشگاه ها وکارگاه ها.
12- مکاتبه با معاونت اداری – مالی جهت تهیه اقلام کمکهای اولیه برای کلیه آزمایشگاه ها و کارگاه ها .
13- تکمیل فرم تسویه حساب خرید تجهیزات کارگاه مکانیک خودرو از محل بودجه پژوهشی سال 91 و ارسال مدارک به سازمان مرکزی جهت اخذ تاییدیه نهایی.
14- تهیه نامه برای تعمیرو کالیبره کردن دستگاه های موجود در آزمایشگاه تحقیقاتی.
15- بازدید از آزمایشگاه سیالات و مقاومت مصالح توسط آقای سیدی( نماینده شرکت آداک ایرانیان) به همراه کارشناسان مربوطه.
16- هماهنگی و برگزاری جلسه با مدیران گروه های مکانیک و مکانیک خودرو جهت بررسی و تایید لیست نهایی تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه های هیدرولیک- پنوماتیک و مبانی برق برای طرح در کمیسیون معاملات.
17- آماده سازی لیست نهایی تجهیزات بخش های مختلف مرکز تحقیقاتی بیوتکنولوژی و تحویل آن به حوزه اداری - مالی برای مطرح کردن در کمیسیون معاملات واحد.
18- درج تاریخ شروع کلاسهای آزمایشگاه و کارگاه در سایت دانشگاه جهت اطلاع دانشجویان و اساتید و همچنین ارسال در قالب نامه برای تمامی مدیران گروه و روسای دانشکده ها.
19- مکاتبه با شرکت ماشین سازی تبریز جهت بازدید از دستگاه های کارگاه ماشین ابزار و عقد قرارداد تعمیر و نگهداری با این شرکت.
20- بررسی مواد و شیشه آلات انبار آزمایشگاه ها و نظافت این مکان.
21- تهیه نامه جهت خرید برخی اقلام برای کارگاه مکانیک خودرو.
22- تحویل نمرات ترم قبل دانشگاه شهید رجایی به اداره امتحانات واحد.
23- تهیه نامه خرید دستگاه نانودراپ برای مرکز تحقیقاتی.
24- تهیه نامه برای تعمیر میکروسکوپهای آزمایشگاه های واقع دردانشکده علوم.
25- بازدید و بررسی دستگاه ها ی کارگاه ماشین ابزارتوسط نمایندگان شرکت ماشین سازی تبریز که نتیجه این بازدید به صورت مکتوب به معاونت پژوهش و فناوری ارسال گردید.
26- خرید پلیت های کوچک برای آزمایشگاه میکروبیولوژی.
27- تهیه نامه جهت پرداخت 20 درصد باقیمانده از کل مبلغ پرداختی به دانشگاه شهید رجایی و امضای قرارداد جدید با این دانشگاه برای ترم آتی.
28- تهیه نامه برای معاونت پژوهش جهت پاسخگویی و توضیح برای هزینه تلفن آزمایشگاه ها و کارگاه ها.
29- خرید تجهیزات آزمایشگاه کشت سلول و تایید آنها ازسوی دکترصالحی پور ریاست محترم دانشکده علوم زیستی.
30- شرکت در همایش روز مهندس.
31- شرکت در جلسه پژوهشی به همراه تمامی کارکنان حوزه پژوهش.
32- تهیه لیست تجهیزات پیشرفته و نسبتا پیشرفته ازکارافتاده و ارسال آن به سازمان.
33- تحویل مواد آزمایشگاهی از انبار آزمایشگاه ها.
34- تکمیل فرم کارگاه های آموزشی و تخصصی برای کارکنان آزمایشگاه ها با همکاری دکتر صالحی پور و ارسال به سازمان.
35- تهیه نامه جهت خرید حیوانات آزمایشگاه های بافت و جانوری.
36- خرید سرسمپلر برای آزمایشگاه های دانشکده علوم زیستی.
37- مرتب کردن فیشهای پرداختی تعرفه ها و تحویل آنها به مدیر مرکز رشد جناب آقای پوحسنی.
38- تهیه گزارشی از تعرفه ها و خدمات ارائه شده درآزمایشگاه ها و کارگاه ها به همراه یک جلد کتابچه تدوین شده در واحد برای ارائه خدمات جهت ارسال به سازمان مرکزی.
39- ارسال گزارش دفتر برای سرکار خانم سیری جهت درج در خبرنامه .
40- شرکت در مراسم درختکاری و پایان سال با حضور ریاست دانشگاه.
41- هماهنگی جهت استفاده از ترازوی دیجیتال و کرنومتر آزمایشگاه فیزیک برای مسابقه نجات تخم مرغ.
42- تهیه نامه و مدارک مربوط به خرید تجهیزات آزمایشگاه ها و کارگاه هایی که در کمیسیون معاملات مطرح گردید و مورد تایید واحد بوده و ارسال آنها به سازمان جهت تهیه آنها از بودجه پژوهشی .
2- تهیه لیست نمره دانشجویان فرستاده شده به دانشگاه شهید رجایی و ارسال آنها به آن دانشگاه .
3- برگزاری جلسه ای با آقای دکتر پوحسنی(مدیر مرکز رشد) و جناب آقای مهندس فریدونی جهت استانداردسازی آزمایشگاه ها و کارگاه ها.
4- برگزاری جلسه ای با ریاست محترم دانشکده فنی مهندسی(سرکار خانم دکتر حیرانی) به همراه جناب آقای مهندس فریدونی، جناب آقای منوچهربهمنی و جناب آقای مهندس باروج جهت تصمیم گیری برای برگزاری مسابقات ملی بتن.
5- تکمیل فرم مربوط به اخذ مجوز جهت برگزاری مسابقات ملی بتن و تحویل به معاونت.
6- تهیه نامه برای دکتر واشقانی به همراه مستندات خرید تجهیزات جهت تسریع در روند کارو برگزاری کمیسیون معاملات..
7- ارسال نامه به رئیس مرکز امور پژوهشی مبنی بر ارائه مشکلات موجود در مورد کمیسیون معاملات اداری - مالی.
8- تهیه نامه جهت تعمیر تعدادی از دستگاه های آزمایشگاه های عمران برای ارسال به شرکت ابزار خاک.
9- اعمال تعرفه برای ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی.
10- عقد قرارداد با دانشگاه شهید رجایی برای ترم آتی .
11- تهیه نامه برای معاونت عمران و تکمیل فرم های تعمیر و نگهداری جهت اصلاح امور عمرانی آزمایشگاه ها وکارگاه ها.
12- مکاتبه با معاونت اداری – مالی جهت تهیه اقلام کمکهای اولیه برای کلیه آزمایشگاه ها و کارگاه ها .
13- تکمیل فرم تسویه حساب خرید تجهیزات کارگاه مکانیک خودرو از محل بودجه پژوهشی سال 91 و ارسال مدارک به سازمان مرکزی جهت اخذ تاییدیه نهایی.
14- تهیه نامه برای تعمیرو کالیبره کردن دستگاه های موجود در آزمایشگاه تحقیقاتی.
15- بازدید از آزمایشگاه سیالات و مقاومت مصالح توسط آقای سیدی( نماینده شرکت آداک ایرانیان) به همراه کارشناسان مربوطه.
16- هماهنگی و برگزاری جلسه با مدیران گروه های مکانیک و مکانیک خودرو جهت بررسی و تایید لیست نهایی تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه های هیدرولیک- پنوماتیک و مبانی برق برای طرح در کمیسیون معاملات.
17- آماده سازی لیست نهایی تجهیزات بخش های مختلف مرکز تحقیقاتی بیوتکنولوژی و تحویل آن به حوزه اداری - مالی برای مطرح کردن در کمیسیون معاملات واحد.
18- درج تاریخ شروع کلاسهای آزمایشگاه و کارگاه در سایت دانشگاه جهت اطلاع دانشجویان و اساتید و همچنین ارسال در قالب نامه برای تمامی مدیران گروه و روسای دانشکده ها.
19- مکاتبه با شرکت ماشین سازی تبریز جهت بازدید از دستگاه های کارگاه ماشین ابزار و عقد قرارداد تعمیر و نگهداری با این شرکت.
20- بررسی مواد و شیشه آلات انبار آزمایشگاه ها و نظافت این مکان.
21- تهیه نامه جهت خرید برخی اقلام برای کارگاه مکانیک خودرو.
22- تحویل نمرات ترم قبل دانشگاه شهید رجایی به اداره امتحانات واحد.
23- تهیه نامه خرید دستگاه نانودراپ برای مرکز تحقیقاتی.
24- تهیه نامه برای تعمیر میکروسکوپهای آزمایشگاه های واقع دردانشکده علوم.
25- بازدید و بررسی دستگاه ها ی کارگاه ماشین ابزارتوسط نمایندگان شرکت ماشین سازی تبریز که نتیجه این بازدید به صورت مکتوب به معاونت پژوهش و فناوری ارسال گردید.
26- خرید پلیت های کوچک برای آزمایشگاه میکروبیولوژی.
27- تهیه نامه جهت پرداخت 20 درصد باقیمانده از کل مبلغ پرداختی به دانشگاه شهید رجایی و امضای قرارداد جدید با این دانشگاه برای ترم آتی.
28- تهیه نامه برای معاونت پژوهش جهت پاسخگویی و توضیح برای هزینه تلفن آزمایشگاه ها و کارگاه ها.
29- خرید تجهیزات آزمایشگاه کشت سلول و تایید آنها ازسوی دکترصالحی پور ریاست محترم دانشکده علوم زیستی.
30- شرکت در همایش روز مهندس.
31- شرکت در جلسه پژوهشی به همراه تمامی کارکنان حوزه پژوهش.
32- تهیه لیست تجهیزات پیشرفته و نسبتا پیشرفته ازکارافتاده و ارسال آن به سازمان.
33- تحویل مواد آزمایشگاهی از انبار آزمایشگاه ها.
34- تکمیل فرم کارگاه های آموزشی و تخصصی برای کارکنان آزمایشگاه ها با همکاری دکتر صالحی پور و ارسال به سازمان.
35- تهیه نامه جهت خرید حیوانات آزمایشگاه های بافت و جانوری.
36- خرید سرسمپلر برای آزمایشگاه های دانشکده علوم زیستی.
37- مرتب کردن فیشهای پرداختی تعرفه ها و تحویل آنها به مدیر مرکز رشد جناب آقای پوحسنی.
38- تهیه گزارشی از تعرفه ها و خدمات ارائه شده درآزمایشگاه ها و کارگاه ها به همراه یک جلد کتابچه تدوین شده در واحد برای ارائه خدمات جهت ارسال به سازمان مرکزی.
39- ارسال گزارش دفتر برای سرکار خانم سیری جهت درج در خبرنامه .
40- شرکت در مراسم درختکاری و پایان سال با حضور ریاست دانشگاه.
41- هماهنگی جهت استفاده از ترازوی دیجیتال و کرنومتر آزمایشگاه فیزیک برای مسابقه نجات تخم مرغ.
42- تهیه نامه و مدارک مربوط به خرید تجهیزات آزمایشگاه ها و کارگاه هایی که در کمیسیون معاملات مطرح گردید و مورد تایید واحد بوده و ارسال آنها به سازمان جهت تهیه آنها از بودجه پژوهشی .