دستور کار شورای درآمد زایی 16 شهریور 93 | |
- مقرر شد بخشنامه جوایز تحت عنوان بخشنامه تشویقی در خصوص مشاوره و ایجاد شرکتهای با فعالیت درآمدزا در اختیار اعضا قرار گیرد. - طرح باشگاه فرهنگی(تالار) توسط دکتر مظاهری و مذاکره با دکتر ملایری، نهایی شد و در قالب طرحهای درون دانشگاهی به دفتر پژوهش ارائه گردد. - مقرر شد هر هفته جلسهای توسط مهندس قمی با گروههای آموزشی برگزار و گزارش آن در اولین جلسات شورا ارائه گردد. - پیشنهاد برگزاری همایشی در آذرماه که درآمدزا باشد، این همایش با عنوان «چالشهای مراکز رشد» و برگزاری آن در آذرماه 93 به تصویب رسید. هزینه ثبت نام پایه برای هر شرکت کننده یک میلیون ریال همراه با صرف نهار، که برای دانشگاهیان پرند شامل %50 تخفیف خواهد بود. - مقرر شد با هماهنگی مدیر پژوهشی و زیر نظر شورای درآمدزایی کلاسهای انجمنهای علمی برگزار گردند. هزینه ثبت نام در این کلاسها به حساب دانشگاه واریز گردند. مقرر شد پیشنهاد برگزاری هرنوع کلاس به دبیرخانه داده شود و ضمن توجه به مفاد آیین نامه آموزشهای کوتاه مدت، توسط دبیرخانه شورا تصویب و در مرکز آموزشهای کوتاه مدت برگزار گردند. این کلاسها توسط هیأت علمی برگزار میشود. |
|
دستور کار و مصوبات شورای متنوع سازی منابع درآمدی تاریخ 2 شهریور 93 | |
-دبیرخانه شورا از این پس در حوزه معاونت پژوهشی و در دفتر مرکز رشد قرار خواهد داشت و هرگونه مکاتبهای با این آدرس صورت پذیرد. - مقرر شد دکتر مظاهری (معاونت عمران) و مهندس قمی موضوع کسب مجوز و تأسیس باشگاه رفاهی کارکنان دانشگاه را پیگیری نمایند. - مقرر شد در وبسایت رسمی دانشگاه، صفحه و ایمیلای به معرفی شورا و اعضای آن اختصاص یابد. همچنین مقرر شد هر یک از اعضا معرفینامهای در حد یک پاراگراف برای قرارگیری در وبسایت آماده نموده و به دبیرخانه شورا تحویل نمایند. - مقرر شد آقای مهندس قمی، تعرفه خدمات را تهیه و در جلسه بعد به شورا ارائه نمایند. - پیشنهاد این شرکت در خصوص تولید اتوکلاوها و انکوباتورها مورد موافقت اعضا قرار گرفت. مقرر شد اقدامات در خصوص انعقاد قرارداد انجام گیرد و در محصول نهایی برند دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند قید شود. مقرر شد موارد پیشنهادی گروههای آموزشی در خصوص درآمدزایی توسط مهندس قمی پیگیری شده و هر هفته به شورا گزارش گردد. |